اطلاعیه ها
1400/11/19 سه‌شنبه
برگزاری هفتمین دوره از مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور (زمستان 1400 )
برگزاری هفتمین دوره از مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور (زمستان 1400 )

.

 اداره کل تربیت بدنی دانشگاه در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، هفتمین دوره از مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور (زمستان 1400 ) را برگزار نماید. این اداره کل با شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال 1399 اقدام به برگزاری شش دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی نموده و بیش از 40 هزار نفر از دانشگاه های سراسر کشور در این پویش با هدف دانش افزایی ورزشی جامعه دانشگاهی شرکت نمودند. از دانشجویان، کارکنان، اساتید هیات علمی و مدعو گرامی دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور دعوت می شود با همت عالی و همدلی و همراهی اثربخش در این مسابقات بیش از پیش مشارکت داشته باشند. این مسابقات با رویکرد مدیریت سبز و بدون استفاده از کاغذ طراحی شده است و نتایج این دوره  همزمان با 15 اسفند ماه روز درختکاری اعلام خواهد شد. 
شرکت برای عموم خانواده بزرگ دانشگاهی (سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور) آزاد است. برای کلیه شرکت کنندگانی که به تمامی سوالات این مسابقه پاسخ صحیح داده باشند، تقدیر نامه  از طرف اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با امضای معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و مدیر کل محترم تربیت بدنی دانشگاه پیام نور صادر خواهد شد.
مهلت شرکت در مسابقه تا 10 اسفند ماه می باشد. خواهشمند است لینک ذیل را از طریق پورتال و صفحات مجازی تحت مدیریت آن استان جهت بهره برداری دانشجویان، کارمندان و اساتید محترم اطلاع رسانی فرمائید. در ضمن با توجه به مهلت شرکت در این دوره (تا 10 اسفند ماه) ، دستور مقتضی مبنی بر تسریع اطلاع رسانی در این خصوص مزید امتنان خواهد بود.
لینک ورود به مسابقه:       
1-      از طریق تلفن همراه با لینک : https://b2n.ir/7pnu  
2-    از طریق سیستم های کامپیوتری: 
https://docs.google.com/forms/d/1NKsZdZflEXuukH4WebVpgCFkxdWzMroVKiHcYcNiE_Q/edit
آدرس پورتال اداره کل تربیت بدنی:
 http://sport.pnu.ac.ir

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر