اطلاعیه ها
1400/12/3 سه‌شنبه
گزارش مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی سه شنبه سوم اسفند ماه 1400
گزارش مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی سه شنبه سوم اسفند ماه 1400

.

گزارش هفتمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی (زمستان 1400)
" این مسابقه با رویکرد مدیریت سبز و بدون استفاده از کاغذ طراحی شده است"
 "برای تولید تنها یک کاغذ 4A بالغ بر ۱۰ لیتر آب معادل شش بطری آب معدنی مصرف می‌شود و برای تولید هر تن کاغذ باید ۱۷ درخت تنومند قطع شود."
اداره کل تربیت بدنی  در ایام مقابله با ویروس کووید -19 با هدف مدیریت مفید اوقات فراغت، تقویت آگاهی عمومی – تخصصی خانواده دانشگاهی کشور در بستر فضای مجازی اقدام به برگزاری مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی در سراسر کشور نمود. مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی با استفاده از فناوری های نوین و امکان تکمیل فرم الکترونیک گامی در جهت  تحقق اهداف مدیریت سبز، فرهنگ سازی و آموزش برای کاهش مصرف کاغذ طراحی شده بود.
اداره کل تربیت بدنی با شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال 1399 اقدام به برگزاری هفت دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی نمود و بیش  از 45 هزار نفر از دانشگاه های سراسر کشور در این پویش شرکت نمودند. هفتمین دوره از این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با رویکرد دانش افزایی ورزشی جامعه دانشگاهی به صورت یک رویداد ملی بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور برگزار شد. یکی از مزیت های این دوره از مسابقات آموزش شرکت کنندگان جهت نحوه اندازه گیری شاخص توده بدنی بود که طبق اطلاعات دریافتی 9/80 درصد در حیطه نرمال و 1/19 درصد خارج از حیطه استاندارد بودند و این مورد لزوم اهمیت به سطح تندرستی افراد را نشان می دهد.
در هفتمین دوره از این مسابقات با مشارکت بی نظیر حدود 6 هزار نفر مواجه بودیم. از بین 5604 نفر شرکت کننده، 1227 نفر به طور کامل به همه سوالات پاسخ صحیح داده بودند. آمار شرکت کنندگان در این دوره  مسابقات  (4/76 %) دانشجویان، (3/21 %)  پرسنل اداری و 4/2% اعضای محترم هیات علمی و اساتید مدعو دانشگاه ها بودند. 5/53 درصد از شرکت کنندگان خانم ها و 5/46 درصد را آقایان تشکیل دادند. از بین 5604 نفر شرکت کننده، 2/92  درصد از شرکت کنندگان از دانشگاه پیام نور و 8/7درصد (424 نفر) از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بودند.
از بین دانشگاه های پیام نور بیشترین شرکت‌کنندگان بر اساس جمعیت دانشجویی هر استان به ترتیب پنج استان مرکزی - اردبیل- خراسان جنوبی-سیستان و بلوچستان چهار محال و بختیاری حائز رتبه برتر  بودند.
در نگاه کلی این دوره از مسابقات علاوه بر دانشگاه پیام نور ، از 50 دانشگاه سراسر کشور از جمله: دانشگاه تهران،  دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اصفهان، شاهرود ، شهید بهشتی، شهید چمران، علامه طباطبایی، بوعلی سینا، فردوسی مشهد، فرهنگیان، دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه های آزاد، فنی حرفه ای و علمی کاربردی استان های مختلف مشارکت داشتیم. شایان ذکر است برای کلیه شرکت کنندگانی که پاسخگوی صحیح به تمامی سوالات باشند به رسم ارزش گذاری معنوی این مشارکت ملی تقدیر نامه با امضای معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و مدیر کل محترم تربیت بدنی دانشگاه پیام نورصادر و از طریق سامانه اعلامی قابل برداشت خواهد بود. اسامي شرکت کنندگانی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده اند در صفحه پورتال و اینستاگرام اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور اعلام خواهد شد. امیدواریم با بهره گیری از خرد جمعی و هم افزایی، گام هایی هر چند کوچک در راستای اعتلای فرهنگ ورزشی در خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور و سایر موسسات آموزش عالی سراسر کشور برداریم.                                                  
http://sport.pnu.ac.ir                                      https://www.instagram.com/sportofficial_pnu

اسامی شرکت کنندگانی که به سوالات پاسخ صحیح داده اند

سوالات به همراه پاسخ


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر